poniedziałek, 31 stycznia 2011

Kolej ach ta kolej...

Jest pięknie podróżuje najnowszym pociągiem, z wygodnymi fotelami, gdzie konduktorzy chodzą uśmiechnięci. W przedziałach znajdują się telewizory na których wyświetlane są różne informacje, potrzebne w czasie podróży. Ponieważ pogoda nie jest zbyt specjalna serwowana jest gorąca herbata... i w tym momencie budzę się z mojego snu...już sam prawie w to uwierzyłem...
Jakiś tydzień temu miałem okazje poznać na własnej skórze co znaczą podróże koleją w naszym kraju. Jechałem do Jarosławia - oczywiście dzień wcześniej sprawdziłem w internecie, że jest bezpośrednie połączenie, bez przesiadek. Zakupiliśmy bilety, pani w kasie powiedziała nam, że pociąg jedzie z tego .... peronu. I sobie czekamy...czekamy....mrozik trzyma....czekamy...i tak 20 minut spóźnienia...Przecież takie spoźnienie to nie spoźnienie, ale okazało się, że pociag jedzie z innego peronu.Bezpośredni pociąg oznacza przesiadkę w Krakowie, a pan konduktor nie był wstanie poinformować mnie o której jedzie następny pociąg z Krakowa...wiec podszedł do tablicy z rozkładami i sprawdzał, nawet tego sprawnie nie zrobił bo już musiał gwizdnąć odjazd i do wyboru miałem wsiąść i jechać albo nie jechać i marznąć czekając na nie wiem co. Wiec wsiadłem i jedziemy. Przyszedł konduktor, zakupiłem bilet, rozmawiając z konduktorem o tym co się dzieje: zapytałem jak to jest możliwe, że wprowadza się w klientów w błąd, podając nieprawdziwe informacje na stronie internetowej. Odpowiedź konduktora była wpełni profesjonalna: pewnie nie aktualizowali strony :D dobrze, że chociaż przeprosił i powiedział, że on jest najbliżej pasażera to jednak wszelkie skargi należy kierować do WARSZAWY!  A i pocieszając mnie powiedział pan ma 51 % zniżki wiec przynajmniej tyle... na to odpowiedziałem: 50% zniżki, nawet na 50 % to ta kolej nie funkcjonuje... Oczywiście pociąg w Krakowie też się opóźnił ponieważ doczepiali wagony do Kijowa... minute przed odjazdem. Pozdrawiam wszystkich tych którzy sprawili mi tyle emocji w ten dzień ....
PO zdrowienia ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz