sobota, 23 sierpnia 2014

miał być rozbarski festyn...

Jakiś czas temu przez internet dowiedziałem się o tym, że na stadionie GKS Rozbark Bytom ma odbyć się I Rozbarski Festyn Rodzinny, którego data wyznaczona została na dzień jutrzejszy tj. 24.08.2014.
Wszystko pięknie, gdyby nie to, że organizator przypomniał sobie o stadionie i obiekcie Rozbarku -
3 miesiące przed wyborami samorządowymi. Czy to zbieg okoliczności? Zobaczycie sami...

Kilka dni temu okazało się, że festyn nie odbędzie się z powodów "niezależnych" od organizatora i zostaje przełożony na wrzesień. Owych powodów odwołania festynu w terminie organizator nie podaje, a szkoda...

Tydzień temu po meczu kilku sympatyków GKSu (m.in starzy zawodnicy) zapytało mnie kto wystąpi podczas meczu oldboyów Rozbarku z Polonią Bytom, nie umiałem na to pytanie odpowiedzieć, więc podałem dane organizatora imprezy.

Mam nadzieję, że jutro nikt przez owe "niezależne" od organizatora przyczyny nie pojawi się na stadionie GKSu.

Tymczasem zbieram się na wyjazdowy mecz GKSu Rozbark w Świerklańcu z tamtejszą Unią...

PS. KIBICEM - SYMPATYKIEM - SPOŁECZNIKIEM się JEST - a nie BYWA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz