piątek, 6 stycznia 2012

Album Bezimienni „Co mnie nie zabije to mnie wzmocni”

Nie tak dawno, ponieważ w listopadzie miałem okazję uczestniczyć jako "statysta" w teledysku Bezimiennych bytomskiego składu hip-hopowego do video klipu pt. "Prości ludzie". Było to bardzo ciekawe doświadczenie, w którym oprócz mnie udział wzięło wielu młodych ludzi z Bytomia m.in studenci z PWST. Moje osobiste odczucia na temat teledysku są jak najbardziej pozytywne. Płyta w niektórych "kawałkach" zawiera refleksje na temat życia, przeżyć i naszego miasta tak jak w kawałku "Rejon" : http://w388.wrzuta.pl/audio/3dt190irUlr/bezimienni_dym_knf_rejon_2011 . Do grona moich ulubionych z tej płyty należy też utwór wykony wraz z wokalistką Kasią Moś :



 Wszystkich gorąco zachęcam do nabycia płyty, którą zakupić można w internetowym sklepie: www.klincz.com a na koniec zapraszam do zobaczenia video klipu w którym wziąłem udział: 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz